Зимова гума Rosava SNOWGARD 175/70 R13 82T (під шип) – універсальний варіант для української зими.
В умовах відсутності снігу на дорогах або його незначної кількості, ця модель експлуатується як класична фрикційна шина скандинавського типу. У разі різкого погіршення погодних умов чи утворення на дорогах крижаного панцира з укоченого снігу на протектор встановлюються шипи. І після цього шини Росава Сноугард експлуатуються як шипування.
Особливості та переваги експлуатації зимової гуми Росава Сноугард
Головними перевагами зимових шин Rosava SNOWGARD 175 70 R13 є безпека та керованість на всіх типах зимової дороги, а також зносостійкість та тривалий термін служби.
Ці переваги були досягнуті за рахунок таких технічних рішень:
1. Технологія 3D Gripping.
Ламелі, що знаходяться поруч один з одним, отримали додаткове ребро жорсткості. Це збільшило їх жорсткість, а отже, і якість зчеплення з дорогою. Причому ця якість не погіршується в міру поступового зносу протектора.
2. Впевнене та акуратне маневрування.
Ламелі на протектор, по-перше, нанесені у великій кількості, а по-друге, під різними кутами до руху вектора.
В результаті протектор не втрачає якість зчеплення з дорогою під час здійснення швидкісних маневрів на всіх типах зимової дороги.
3. Захист від аквапланування та слешпленінгу.
Дорожня волога і снігова каша видаляється з-під плями контакту по водовідвідних канавках, у яких нахил кутів стінки змінюється від центру і плечей блоку.
Таке технічне рішення підвищує пропускну здатність водовідвідних канавок, підвищуючи захист зимової гуми Росава Сноугард 175/70/13 від поздовжнього та поперечного аквапланування.
4. Безпека руху по засніженій та зледенілій дорозі.
Плечові блоки одержали загострені кути, підгорнуті до вектора руху. Таке технічне рішення збільшує якість зчеплення із засніженою та зледенілою дорогою, особливо, при різкому гальмуванні та здійсненні швидкісних маневрів.
Чергування блоків зі звичайною і увігнутою формою під час руху по засніженій дорозі створює ефект грунтозачепів, підвищуючи ходимість автомобіля, дозволяючи останньому впевнено та плавно набирати швидкість.
5. Зносостійкість та міцність гнізд для шипів.
Ці переваги були досягнуті за рахунок застосування інноваційної гумової суміші, до складу якої входять:
- Натуральний та синтетичний каучук;
- Пластифікатор французького концерну Total. Він покращує взаємодію натурального та синтетичного каучуку;
- Каталізатор рівномірно розподіляє молекулярно-масовий склад усіх інгредієнтів на всій площі протектора;
- Діоксид кремнію збільшує зносостійкість протектора;
- Високомолекулярні полімери збільшують міцність гуми на розрив і підвищують міцність основ гнізд під шип.
Для збільшення міцності гнізд зони навколо них виготовлені з більш жорсткої гуми. В результаті гнізда демонструють дуже хорошу зносостійкість і менше ушкоджуються або деформуються під час руху чистим від снігу асфальтом.